در این مطلب درباره بهترین مارک حوله ترک صحبت می کنیم. خرید حوله مناسب یکی از مهمترین مواردی است که افراد مختلف به خصوص افرادی که دارای پوست های حساس هستند باید به آن توجه داشته باشند‌. یکی از مهمترین نکات در هنگام انتخاب حوله ها، اندازه حوله است . مثلا افرادی که قد بلند دارند و یا تحمل وزن و گرمای حوله های تن پوش را ندارند می توانند اقدام به خرید حوله صفحه ای کنند. اما اگر قصد تهیه بهترین مارک حوله تن پوش ترک را داشته باشید از آنجایی که امروزه برندهای مختلفی در کشور و خارج کشور اقدام به تولید انواع حوله کرده اند لازم است با ویژگی های بهترین این حوله ها آشنا شده تا بتوانید نوع بهتر محصول را خریداری کنید. برندهای حوله ترکیه از برندهای معروف حوله در منطقه ی غرب آسیا و اروپا می باشد. برندهای حوله ترکیه از جنس کتان و پنبه های ترکی با کیفیت ساخته می شوند.

حوله ها الیافی از جنس پارچه، پشم یا کاغذ هستند که شما می توانید از آن برای خشک کردن و یا پاک کردن سطوح استفاده کنید. امروزه اما این وسیله یکی از مهم ترین وسایل حمام می باشد که برندهای حوله ترکیه از محبوب ترین مدل های آن می باشد. این حوله ها در جنس ها و ویژگی های مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این مقاله می خواهیم به بهترین مارک حوله ترک و ویژگی هایی که دارند بپردازیم.

 

بهترین مارک حوله تن پوش ترکیه

در بین انواع محصولات ترکیه یکی از بهترین مارک حوله ترکیه ای حوله ساحلی یوگا لو بوده که یک نسخه جالب از حوله سنتی ترکی است که ۵۰ درصد آن بامبو و ۵۰ درصدش پنبه می باشد. بامبو نوعی الیاف است که بسیار نرم و جذاب بوده و با محیط زیست بسیار سازگار است که از ساقه بامبو به دست می آید. دیگر حوله ترک مناسب، برند بگنال است که این حوله پالتویی ترکیه ای بسیار محبوب بوده زیرا جنس آن از پنبه است و دارای گلدوزی و سنگ دوزی می باشد. محصولات این برند شامل حوله پالتویی، حوله حمام و حوله دستی می شود. سرویس حوله پالتویی فیروزه از دیگر محصولات ترک بوده که رنگ بندی بسیار زیبا و جذابی داشته که با این وجود می‌ توان گفت انتخاب آن برای همه افراد به خصوص تازه عروس ها مناسب است. یکی دیگر از بهترین مارک حوله ترک، حوله های کاکالا بوده که دارای ۲۲ رنگ مختلف است که اگرچه طرح آن به گونه ای است که کاملا نازک بوده اما آب زیادی جذب کرده و از این رو گزینه های مناسب برای مسافرت و پیک نیک خواهد بود.

همانطور که میدانید، حوله یکی از مهم ترین وسایل برای خشک کردن بدن پس از حمام است. امروزه حوله ها در اندازه ها، جنس ها و وزن های مختلفی تولید می شود که باعث می شود تا مشتریان دچار سردرگمی شوند.

یکی از بهترین راه های شناخت و خرید بهترین مارک حوله تن پوش ترکیه شناخت برندهای برتر این دسته از پارچه ها است. طبق تست هایی که انجام شده است، می توان گفت حوله های با پنبه ی ترکیه و ساخت این کشور از نمونه های مصری آن چه از لحاظ تئوری و چه ساختار و کیفیتی که دارند، با اینکه شبیه هم هستند اما حوله های ترکیه ای الیاف نرم تر و ماندگاری بیشتری دارند.

بهترین مارک حوله تن پوش ترکیه

مارک حوله ترکیه ای

از جمله بهترین برند حوله های ترکیه می توان نام برد:

  1. Chakir Turkish Lines: این نوع حوله ها از جنس کتان هستند که در ترکیه ساخته شده اند. این حوله ها وارداتی و در دنیزلی ترکیه ساخته شده اند.
  2. Cacala: جنس این حوله ها 100 درصد کتان است که برای خرید حوله از ترکیه می توانید از همین شرکت و شرکت آمازون آن را تهیه کنید.
  3. Bazzar Anatolia: این حوله از جنس کتان بوده و با پنبه ی ترکیه ای با کیفیت بالا ساخته شده است. این حوله سریع آب را جمع می کند و بدون بو و نرم است.
  4. Mebien Touche De La Nature: این حوله نیز همانند سایر برندهای حوله ترکیه از جنس کتان است که مناسب برای حمام، سالن های بدنسازی، سونا، حمام و … می باشد.
  5. Sultana Luxury Linens: این حوله از صد در صد پنبه ی ترکی ساخته شده است که می توانید بدون استفاده از نرم کننده از آن استفاده کنید. جنس این حوله سازگار با محیط زیست بوده و ماندگاری خوبی دارد.