حوله های چاپی

حوله های چاپی و تاثیر آن در تبلیغات علاوه بر زیبایی و ظاهر بسیار جذابی که در حوله ایجاد می نماید، یکی ازجدید ترین روشها برای جذب مشتری میباشد که در تبلیغات نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. که میتوان با چاپ برند خود و هر متن و طرح دلخواهی خاص بودن را تجربه کنید و زبانزد خاص و عام باشد.

حوله تبلیغاتی

اگر به دنبال یک هدیه زیبا و ماندگار و در عین حال مقرون به صرفه هستید حوله های چاپی گزینه مناسبی میتواند باشد که به چند روش میتوانید این کار را انجام دهید:

1-عکس عزیزان خود را به صورت چاپ روی حوله به آنها هدیه دهید.

2- چاپ هر طرح دلخواه با هررنگبندی که مدنظر عزیزان باشد.

3- با توجه به نیاز هرشخص میتوان سایز دلخواه خود را برای چاپ روی حوله انتخاب کرد.

 

حوله چاپی

کیفیت حوله های چاپی وابسته به چند مورد میباشد:نوع دستگاه چاپ.نوع رنگ استفاده شده در چاپ  و در نهایت طرح انتخابی برای چاپ.

کیفیت رنگی که در چاپ روی حوله استفاده میشود تاثیر بسیار زیاد در لطافت و نرمی حوله خواهد داشت.اگر از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب استفاده شود به مرور زمان و با چندبار شست و شو رنگ ها خرد شده و گاهاً منجر به پخش شدن رنگ میشود که هم زیبایی حوله از بین میرود و هم حوله زبر و خشن خواهد شد.

در حوله های چاپی باید از طرح های با کیفیت بالا استفاده کرد.

حوله های مناسب برای چاپ ، حوله هایی هستند که دارای درصد پلی استر بالا (حداقل 70 درصد) و رنگ های روشن مانند سفید، زرد روشن، آبی روشن، صورتی روشن، کرم روشن، و … ‏باشند.

شرکت ساینا به دلیل در اختیار داشتن تکنولوژی و دستگاه های روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و همچنین ویژگی عدم محدودیت در تعداد طرح و متراژ سفارشات چاپی  می تواند با برندهای جهانی مقایسه گردد.

 

حوله چاپی

چاپ روی حوله های چاپی به روش ها و متد های مختلفی صورت میپذیرد که در زیر به چند روش متداولی که از آن استفاده میشود میپردازیم :

چاپ مستقیم:

همانطور که از اسمش مشخص است رنگ به صورت مستقیم روی حوله استفاذه میشود.که سرعت پایین این روش ازمعایب آن به شمار میرود.

چاپ حرارتی:

در این روش چاپ طرح مورد نظر روی کاغذ شفافی چاپ میشود سپس با استفاده از حرارت بالغ بر180 درجه سانتی گراد روی حوله منتقل میشود که در این روش میتوان به سرعت بالا در چاپ اشاره کرد.که این سرعت بالا باعث از بین رفتن چاپ روی حوله در طول زمان میشود.

چاپ قالبی:

با استفاده از قالب و شابلون متناسب با طرح استفاده میشود.که به دلیل زمانبر بودن برای طرح های تک و خاص از ان استفاده میشود.

چاپ اسپری:

همانطور که از نامش پیداست از اسپری کردن رنگ به صورت کنترل شده و با استفاده از شابلون صورت میپذرید که بیشتر برای لباسهای آبرنگی از ان استفاده میشود.

چاپ دیجیتال:

در این روش طرح مورد نظر به دستگاه داده میشود و چاپ مستقیما روی حوله انجام میشود.از این روش بیشتر برای البسه در تیراژ بالا کاربرد دارد.

چاپ دیجیتال دوام چندانی ندارد و با چندبار شستوشو حوله چاپ خرد میشود و کم کم از بین میرود.

چاپ سیلک:

در این روش از صفحاتی که تحت فشار روی حوله هستند برای چاپ استفاده میشود که برای هر رنگ یه صفحه نیاز است.برای مثال طرحی که 5 رنگ دارد برای چاپ نیاز به 5 صفحه میباشد.

چاپ سابلیمیشن:

معنی لغوی سابلیمیشن (تبدیل جامد به گاز)میباشد.در این روش رنگ با قرار گرفتن در معرض حرارت بالای 200 درجه تبدیل به گاز شده و روی حوله مینشیند.

در این روش مانند روش حرارتی طرح مورد نظر روی کاغذ مخصوص پرینت گرفته سپس با استفاده از حرارت دادن کاغذ طرح مورد نظر روی حوله چاپ میشود.

چاپ سابلبمیشن فقط مختص به حوله نیست و از آن در چاپ روی پارچه های مختلف.لیوان.بشقاب و… میتوان استفاده کرد.

یکی از جذابیت‌های این روش چاپی، امکان استفاده از آن در کارهای تیراژ بالا و کارهای تکی است و محدودیتی برای تعداد چاپ وجود ندارد.

کیفیت چاپ در این روش بسیار بالاست.به چند مورد از مزایای این  چاپ روی حوله در زیر اشاره میشود:

1-طرح چاپ شده روی حوله های چاپی قابل شستوشوست.

2-سرعت بالای چاپ در این روش.

3-ماندگاری بالای طرح چاپ شده روی حوله های چاپی.

4-پخش رنگ کمترو دقت بالا در چاپ حوله های چاپی

5- شفاف و زیبا بودن طرح نهایی حوله های چاپی

6-قیمت مناسب حوله چاپی حتی در تیراژ پایین

همچنین مزایای بسیار زیادی مانند مقاوم در برابر نور آفتاب، حفظ بافت صاف و نرم و اورجینال حوله، نداشتن محدودیت رنگ، کیفیت و …

این چاپ همواره مد نظر تولید کنندگان و مصرف ‏کنندگان حوله و صنایع مرتبط با آن، مثل پوشاک، تبلیغات، مبلمان، هنری، ورزشی و … بوده است.

 

حوله تبلیغاتی چاپی

حوله چاپی تبلیغاتی