آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه میتوان پارچه های خود را زیبا تر کنید که جلوه بیشتری داشته باشد؟

یکی از هیجان انگیزترین و زیبا ترین کارهایی که میتوان انجام داد گلدوزییست.گلدوزی هنری ظریف و زیباست که استفاده از آن از زمان های پیش مرسوم بوده است، این هنر را می توان هم بصورت دستی و هم کامپیوتری روی انواع پارچه ها استفاده کرد؛ یکی از موارد پر کاربرد گلدوزی ها، گلدوزی روی حوله می باشد که علاوه بر زیبایی سبب افزایش قیمت و بالار فتن ارزش حوله میشود.گلدوزی رو حوله بیشتر با استفاده از چرخ های صنعتی مخصوص گلدوزی انجام می شود. استفاده از طرح های گلدوزی بر روی حوله های دستی و خرید حوله های گلدوزی شده می تواند به منظور اهداف مختلفی همچون استفاده شخصی، هدیه به یک دوست و یا تبلیغات یک برند انجام شود.

حوله های گلدوزی شده

حوله های گلدوزی

حوله یک شی کوچک است که در عین حال به عنوان یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها در خانه و یا محل کار بشمار می رود. گاهی اوقات شما می خواهید به دور از استفاده های معمول از حوله برای تزیین، هدیه دادن به یک دوست و یا حتی تبلیغات استفاده کنید! بنظرتان بهترین راه برای متفاوت بودن و جلوه بیشتر چیست؟ مسلما حوله های گلدوزی شده برای این منظور بهترین انتخاب هستند زیرا علاوه بر کاربردی که دارند می توانند زیبایی بیشتری را نیز به همراه داشته باشند. حتی شما می توانید طرح های خاصی را که انتخاب خودتان است را روی حوله گلدوزی کنید! اما برای این کار یا باید خودتان دست به کار شوید و یا طرح مورد نظرتان را به یک تولید کننده حوله های گلدوزی سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان حوله ای با سلیقه خودتان را دریافت کنید. ساینا یکی از برندهای تولید کننده حوله است که گلدوزی روی برخی از حوله های خود را انجام می دهدو شما می توانید با کمک آن حوله خاصی را داشته باشید که طرح آن فقط مختص خودتان است.

گلدوزی روی حوله می تواند برای انواع مختلفی مانند حوله پالتویی ،حوله کودک،حوله های حمامی و استخر، حوله های کوچک دستی،حوله های تبلیغاتی و … غیره انجام شود.

انواع حوله گلدوزی

گلدوزی روی حوله چگونه انجام می شود؟

همانطور که بیان شد گلدوزی روی حوله به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شود،در روش اول که همان گلدوزی روی حوله با دست است، باید با استفاده از وسایل و ابزار خاص که مخصوص گلدوزی است طرح مورد نظر را بر روی حوله کشید و بعد از آن با استفاده از دوخت های مختلف باید طرح را کامل کرد، گلدوزی دستی یکی از محبوب ترین روش های گلدوزی است که هم زمان بر است و هم هزینه های بیشتری دارد.

روش دوم هم استفاده از گلدوزی با استفاده از دستگاه های مخصوص گلدوزی است که این روزها بسیار مرسوم تر می باشند؛ با استفاده از دستگاه های گلدوزی می توان روی مدل های مختلفی از حوله انواع طرح را گلدوزی نمود.

حوله گلدوزی شده

گلدوزی لوگو روی حوله

همانطور که همه ما شاهد هستیم، در شرایط تجاری این دوره تبلیغات یکی از مهم ترین اصول برای موفق بودن در کسب و کارها است و در این مسیر صاحبین کسب و کارها برای پیشی گرفتن از رقبا خود به دنبال راه های جدید تر و بروز تر هستند، گلدوزی لوگو روی حوله ؛ یکی از روش های تبلیغ کسب و کارهای مختلف است، که امروزه مخاطبان بسیاری دارد.

حوله های گلدوزی شده با طرح لوگو می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی،نقش مهمی را در پر رنگ کردن یک نام تجاری ایفا نمایند. اگر شما هم قصد تبلیغ و توسعه کسب و کارتان را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از حوله های گلدوزی شده با نام تجاری و برند شما است؛ زیرا این وسیله کوچک می تواند به مراتب بیشتر از بروشورها خوانده نشده روی میزها در مسیر موفقیت شما در تبلیغات تاثیر گذار باشد.

 

مدل گلدوزی روی حوله جدید

در این قسمت انواع مدل گلدوزی روی حوله که توسط شرکت حوله ساینا انجام و تولید شده است، مشاهده می کنید.

 

 

حوله تن پوش هلما زنانه

 

حوله تن پوش هلما زنانه

حوله ابعادی طرح آیسان

 

حوله ابعادی طرح ویدا