قیمت حوله عروس و داماد

حوله عروس و داماد از جمله خریدهای ضروری و پرطرفدار جهیزیه عروسی بوده و خوشبختانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد. امروزه انواع متنوع حوله عروس و داماد جدید در طرح و مدل های متنوع توسط برندهای مختلف ایرانی و وارداتی در اختیار مصرف کنندگان برای خرید حوله قرار گرفته و بسته به نوع برند حوله، کیفیت، وزن و قواره آن، در قیمت های متنوعی عرضه خواهند شد.

انواع جدید حوله عروس و داماد

یکی از اقلام پرطرفدار و جذاب جهیزیه عروس و خرید عروسی، ست حوله های عروس و داماد است. امروزه با توجه به افزایش تنوع و گستردگی بازار طراحی و تولید و دامنه انتخاب خریداران، انواع بسیار متنوعی از حوله های ست عروسی در انواع رنگ و طرح های جدید در بازار موجود بوده و پاسخگوی تقاضای عروس خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند خواهند بود. در ادامه تصاویری از حوله عروس و داماد جدید را می توانید مشاهده نمایید.

انواع جدید حوله عروس و داماد

انواع جدید حوله عروس و داماد

انواع جدید حوله عروس و دامادتنوع طرح و رنگ ست حوله عروس و داماد جدید

تنوع طرح و رنگ حوله عروس و داماد جدید پس از کیفیت آن، اهمیت بسیار زیادی داشته و به شدت مورد توجه خریداران قرار خواهد گرفت. امروزه بیشتر مدل های جدید ست حوله عروس و داماد در چهار تکه کلی در مدل های گلدوزی شده در طرح های مختلف، مدل های روبان دوزی شده، مدل های حاشیه دار، مدل های برجسته دوزی شده و مدل های توردوزی شده در دسترس خریداران قرار داشته و به شکل اینترنتی نیز توسط سایت های فروشگاهی معتبر در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

مدل های جدید ست حوله عروس و داماد جدید علاوه بر تنوع طرح از تنوع رنگ بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و برخلاف گذشته، در طیف رنگی کاملا ست با هارمونی بسیار زیبا و جذاب در مجموعه رنگ های روشن و گرم مانند سفید، صورتی، زرد، کالباسی، ارغوانی، یاسی، طوسی روشن و کرم، طراحی، تولید و عرضه خواهند شد.

قیمت حوله عروس و داماد مارک بهار

ست حوله عروس و داماد شامل چیست؟

به شکل کلی ست حوله های عروس و داماد بسته به برند تولید کننده حوله، در انواع چهار تکه، شش تکه و هشت تکه در بازار موجود هستند. معمولا انواع چهار تکه حوله های ست عروس و داماد طرفداران بیشتری داشته و شامل دو عدد تن پوش زنانه و مردانه و دو عدد حوله دستی است. ست های شش تکه شامل دو عدد تن پوش و چهار عدد حوله در اندازه های مختلف هستند. ست های هشت تکه نسبتا اشرافی تر بوده و از دو عدد تن پوش زنانه، مردانه، چهار عدد حوله در اندازه های مختلف و دو جفت دمپایی تشکیل شده است.

توصیه می شود به منظور تهیه و خرید ست حوله عروس و داماد جدید و ارزان و بهره مندی از انواع مدل های جدید، به فروشگاه های معتبر و سایت های رسمی اعلام شده از سمت برند های صاحب نام ایرانی تولید کننده حوله مرغوب مراجعه نموده و محصول با کیفیت، مرغوب و خوش نقش و نگار را دریافت نمایید. یکی از این فروشگاه ها، برند حوله ساینا می باشد که سال هاست در تولید و فروش حوله به صورت عمده و جزیی فعالیت می کند.

در لینک  زیر می توانید بهترین مارک های حوله عروس و داماد را مشاهده کنید:

تن پوش عروس و دامادی هلما

تن پوش عروس و دامادی بهار

 

در انتها می توانید کاتالوگ محصولات ما را مشاهده کنید:

کاتالوگ محصولات