معرفی

شرکت نوین بافت آبی زاینده رود با برخورداری از فن آوری های متعددی در زمینه های بافندگی تکمیل و تولید حوله که همگی دارای بالاترین و پیشرفته ترین تجهیزات هستند توانسته است فرآورده های خود را با بهترین کیفیت و تنوع در طرح و رنگ همپای نمونه های خارجی و حتی برتر از آن عرضه نماید.

این شرکت با نام تجاری آبی و صادراتی (میلانو) تا کنون نوانسته است محصولات خود را مطابق با نظر مصرف کنندگان به بازارهای داخلی و خارجی وارد نماید که خود نشان از فعالیت مستمر و هدفمند این شرکت در جهت بالابردن کیفیت محصولات بوده است. حوله آبی با توجه به این مطلب دارای رتبه نخست در صادرات حوله پالتویی به کشورهای خاورمیانه (امارت، یمن و …) می باشد که بخش عمده ای از تولیدات به این کشورها ارسال می گردد.

نیاز بازارهای داخلی و خارجی باعث شد که تولید این شرکت از 80 تن به 220 تن در سال افزایش یابد.

تنوع محصولات این شرکت از نظر رنگ، ابعاد و مدل مسلماٌ هر سلیقه و نیازی را تأمین می کند.

در سالهای اخیر با توجه به کارایی و موثر بودن هدایای تبلیغاتی در قبال هزینه ای مقرون به صرفه تنوع زیادی در انواع کالای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی به وجود آمده و زمان انحصار کادو یا هدیه تبلیغاتی به تقویم سر رسید و یا خودکار سر آمده است.

حوله تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی جدید است که با توجه به پر مصرف بودن ماندگاری و خاص بودن آن در حال حاضر بسیار مورد اقبال مشتریان قرار گرفته است. حوله تبلیغاتی معمولا در انواع دستی هتلی یا حمامی تهیه می شود. از جمله مزایای حوله تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به علت بافته شدن مارک آرم یا شعار تبلیغاتی امکان پاک شدن کمرنگ شدن و از بین رفتن تبلیغ مورد نظر روی آن وجود ندارد. مانند مواردی که بعضا روی خودکار، لیوان، تیشرتهای تبلیغاتی و … دیده میشود که بعد از مدتی عنوان تبلیغاتی در اثر شستشو یا استفاده کمرنگ شده یا کاملاٌ پاک می شود و حتی به صورت ناقص در می آید که حالت ناخوشایندی به کالای تبلیغاتی می دهد.

به علت خاص بودن این کالا و استفاده زیاد افراد از آن تبلیغ روی آن نسبت به دیگر کالاها بیشتر جلب توجه نموده و تأثیر بیشتری روی مخاطب دارد.

نسبت ماندگاری مورد استفاده عموم بودن و اثر بخشی حوله تبلیغاتی به هزینه آن و با مقایسه ای ساده با دیگر محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن این ابزار تبلیغاتی به سادگی آشکار می نماید.

شرکت نوین بافت آبی زاینده رود (حوله ساینا) یکی از بزرگترین تولید کنندگان حوله در ایران می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت می نماید. این شرکت از سال 1386 به درخواست مشتریان عمومی اقدام به تولید حوله تبلیغاتی به صورت خاص و پاره وقت نمود ولی به مرور و با افزایش تعداد متقاضی تولید حوله تبلیغاتی را به صورت عمده با تنوع بسیار زیاد طرح نوع بافت، نخ، ابعاد و رنگ آغاز نمود و در حال حاضر آماده تهیه انواع حوله تبلیغاتی به درخواست مشتریان محترم می باشد.

متنوع ترین محصولات برای هر نو سلیقه

گواهی نامه ها

انواع حوله

ISO 9001:2015

خرید حوله

ISO 14001:2015

حوله ساینا

ISO OHSAS

گواهینامه تشویقی

پروانه استاندارد ایران