با حوله تبلیغاتی در دست مشتریانتان باشید…

اندازه، رنگ و جنس حوله‌ تبلیغاتی باید متناسب با تقاضاهای بازار باشد. این حوله ها بسته به کاربردشان که به عنوان حوله دستی یا استخری مورد استفاده قرار گیرند، اندازه های مختلفی دارند. اما حتی کوچکترین حوله های تبلیغاتی نیز میتواند برای چاپ لوگو شرکت یا سازمان شما مناسب باشد. به دلیل استفاده همه اقشار جامعه از حوله، حوله تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای افراد مختلف با جنسیت و سن های متفاوت است.

حوله های تبلیغاتی برای استفاده در مسافرخانه ها، هتل ها، تورهای و … برای مسافران و مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانند به راحتی با چاپ لوگو و آرم آن سازمان و مجموعه، علاوه بر تامین کالای بهداشتی مانند حوله، یک تبلیغ و هدیه ای ماندگار برای مشتریان خود داشته باشند. شرکت نوین بافت حوله ساینا این امکان را فراهم کرده است تا حوله موردنظر خود را از لحاظ اندازه و رنگ دلخواه به همراه درج لوگو به صورت بافت روی حوله تهیه کنید. حوله ساینا سالهاست که در زمینه حوله تبلیغاتی فعالیت می کند و مفتخر به کسب رضایت مشتریان خود در این زمینه می باشد. می توانید تصور کنید اهدای حوله های تبلیغاتی به هواداران و تماشاگران تیمی که برای دیدن مسابقات به ورزشگاه می آیند، چه تاثیری روی تبلیغ محصول شما دارد. راهکاری که کمترین هزینه را برای شما دارد. شرکت نوین بافت آبی زاینده رود با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای چاپ لوگو روی بهترین جنس حوله، توانسته است حوله های تبلیغاتی مختلفی برای انواع سازمان ها که شامل حوله های حمامی، استخری و ورزشی است، تهیه کند.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی به جنس حوله، نوع تبلیغ روی حوله به صورت چاپ، بافت یا دوخت و موارد دیگری بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت حوله تبلیغاتی می توانید به فروشگاه حوله ساینا مراجعه نمایید. در همین صفحه می توانید انواع حوله های تبلیغاتی تولید شده توسط این مجموعه را مشاهده و برای اطلاع از قیمت آن ها از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان حوله ساینا تماس حاصل فرمایید. حوله ساینا به دلیل فروش عمده محصولات خود، سفارش حوله های تبلیغاتی را از شرکت ها و سازمان های مختلف دریافت و آن ها را با نازلترین قیمت عرضه کرده و به فروش می رساند. شما می توانید برای اهداف تبلیغاتی خود با سفارش حوله های تبلیغاتی آن ها را با رنگ، طرح و اندازه های موردنظر خود تهیه نمایید. جنس این حوله ها باید نرم و بادوام بوده و بتواند باعث رضایت مصرف کننده قرار گیرد.

حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها حوله های دستی کوچک و بزرگ، حوله استخری، حوله تن پوش و حوله تبلیغاتی باشگاهی است.

حوله های تبلیغاتی استخری به دلیل نوع کاربرد آن ها مانند بیلبوردهایی هستند که به صورت متحرک، برند شما را تبلیغ می کنند. شما می توانید لوگوی خود را روی حوله های استخری چاپ کرده و به کسانی که به استخرها یا سالن های ماساژ مراجعه می کنند، هدیه دهید.

حوله های تبلیغاتی دستی که در اندازه های کوچک و متوسط وجود دارند، برای بیماران در بیمارستان، باشگاه ها و سالن های ورزشی، جوانان، نظافت و تمیزکاری، رستوران ها، و تعمیرگاه های خودرو می توانند مورد استفاده قرار گیرند و گزینه ی خوبی برای تبلیغ برند شماست.

حوله های تبلیغاتی تن پوش یکی از محصولات تبلیغاتی ایست که نسبت به دیگر انواع حوله، تجملاتی و شیک تر است. اگر می خواهید از حوله های تن پوش برای تبلیغ برند خود استفاده کنید، بهتر است از حوله تن پوش بزرگ استفاده کنید. سپس این حوله ها را می توانید به هتل های مجلل، سالن های ماساژ و گردهمایی و رویدادها برای تبلیغ خود هدیه دهید.

همانطور که از اسم حوله های تبلیغاتی باشگاهی پیداست، این حوله ها برای ورزشکاران و اعضای باشگاه ها تولید می شود. شما می توانید با تولید این حوله ها، از یک مسابقه ورزشی حمایت کنید یا از مشاغل مختلف برای حضور در نمایشگاه محصولات ورزشی دعوت کنید. بدین صورت موقعیت مناسبی برای تبلیغ خود به وجود آورده اید. حوله های تبلیغاتی باشگاهی باید دارای طرح ها و وزن های مختلف تولید شود.

حوله تبلیغاتی ارزان

خرید حوله تبلیغاتی ارزان به صورت عمده در فروشگاه حوله ساینا انجام می شود. حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین یا حیوان خانگی. بنابراین با چاپ تبلیغات روی حوله می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

حوله های تبلیغاتی به شما امکان دیده شدن در رویدادی عمومی یا نمایشگاهی تجاری را می دهد. تصور کنید یک کنفرانس تجاری بزرگ در یک هتل در حال برگزاری است. حال در این هتل، از حوله هایی که تصویر لوگوی شرکت شما روی آن وجود دارد، استفاده می شود. شما می توانید حوله های تبلیغاتی خود را با هر شکل و اندازه و رنگی که می خواهید سفارش دهید زیرا حوله ها هم در بهداشت شخصی مورداستفاده قرار میگیرند و هم براس استفاده در استخر و تمیز کردن اشیاء خانه مناسب هستند!
موقعی که میخواهید حوله تبلیغاتی خود را سفارش دهید، باید اول نوع کاربرد حوله و استفاده آن را تعیین کنید. سپس نوع الیاف، لطافت و طرح حوله را انتخاب کنید. هرچه نوع الیاف و جنس حوله شما باکیفیت و مرغوب تر باشد، ارزش نام تجاری شما را بالاتر میبرد و شما را به هدف اصلیتان میرساند.

انواع حوله تبلیغاتی

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله مختلف است و برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند. در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود. در روش سوم هر دونوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود. در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد. بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.