پر فروش ترین و پراستفاده ترین نوع حوله ، حوله تن پوش و یا حوله پالتویی است که بعد از استحمام مورد استفاده قرار گرفته و محصولی بسیار سودمند برای خشک کردن کل بدن است .

عموما افراد در طول روز برای خشک کردن دست و صورت خود از حوله ها استفاده میکنند . در فصل تابستان استفاده از حوله ها تقریبا چندبابر خواهد شد و نیاز به نسبت زیاد از این محصول باعث شده که حوله ها در انواع ، سایزها، مدل ها و کاربرد های  مختلفی طراحی و تولید شوند .

همچنین ارتباط مستقیم حوله با پوست بدن موجب میشود که در خرید حوله دقت کافی را به خرج داده و حوله مرغوب و با کیفیتی را برای استفاده خریداری کنیم .

به همین جهت در این مطلب سعی میکنیم تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد حوله تن پوش را در اختیار شما قرار دهیم تا با اطلاعات کافی حوله تن پوش مورد نظر خود را خریداری کنید .

شما میتوانید نمونه های متنوع و طرح های مختلف حوله تن پوش را نیز مشاهده کنید .

 

حوله پالتویی

لزوم استفاده از حوله تن پوش شخصی

همه ما میدانیم حوله به دلیل ارتباط مستقیم با پوست افراد عامل مهمی برای انتقال بیماری های پوستی بین افراد است . لزوم داشتن حوله شخصی برای عدم انتقال بیماری ها بسیار واضح و ضروری است . از این رو پیشنهاد میکنیم  انواع حوله های ساینا را مشاهده و از خرید حوله ای باکیفیت  ومناسب احساس رضایت کنید ، چرا که حوله ساینا تولید کننده انواع حوله و حوله تن پوش با کیفبت و مناسب است .

 

آنچه باید در مورد حوله تن پوش باکیفیت و مرغوب بدانیم:

  • جنس حوله تن پوش

حوله با کیفیت باید تولید شده از متریال مرغوب باشد . بافت حوله میبایست با نخ 100 درصد پنبه صورت گرفته باشد چرا که پنبه به دلیل دارا بودن الیاف طبیعی قدرت بسیار بالایی در جذب آب دارد و همچنین از متریالی است که برای پوست ایجاد حساسیت و آلرژی نخواهد داشت . بنابراین برای خرید  به تمام پنبه ای بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید .

  • ابعاد و سایز حوله تن پوش

 حوله ها نیز مانند لباس در سایز های مختلفی تولید میشوند با این تفاوت که بر خلاف لباس که دقیقا در اندازه و سایز انتخاب میگردد، حوله ها به صورت آزاد و بزرگتر از سایز لباس خریداری میشوند.

شما میبایست با توجه به اندازه سرشانه و قد خود حوله تن پوش مناسب خود را انتخاب کنید .

حوله های تن پوش در سایز های بچگانه ،سایز M ،L ،XL، XXL تولید میشوند که در مقاله ای به توضیح راهنمای سایزبندی خواهیم پرداخت .

  •  وزن ،تراکم ,رنگ

باید بدانید که حوله  سنگین تر و با ترکم خیلی بالا لزوما حوله با کیفیت تر نخواهد بود . حوله ها بعد از استفاده به دلیل جذب آب سنگین تر خواهند شد بنابراین دقت داشته باشید وزن حوله برای شما آزاردهنده نباشد .

رنگ حوله نیز از پارامترهای مهم در انتخاب حوله به شمار میرود چرا که حوله ها به دلیل مسائل بهداشتی عموما به دفعات مکرر شسته خواهند شد و ثابت بودن و کیفیت رنگ بکار برده شده در حوله حائز اهمیت است .

بهتر است بدانید کیفیت رنگ حوله  در قیمت نهایی حوله  موثر خواهد بود .

جنس حوله تن پوش

حوله تن پوش ماهور

آشنایی با انواع حوله تن پوش

حوله ها در سایز های کلی نوزادی ، بچگانه،نوجوان و بزرگسال تولید میشوند که در هر رده سنی نیز سایز بندی متنوعی دارد.

حوله پالتویی بچگانه در سایز های 50-60-70-80-90-100-110 تولید میشود که با توجه به سن و قد کودکان انتخاب میشود.که با طراحی کارتونی و بچگانه بسیار جذابی در دو نوع پسرانه و دخترانه تولید میشوند.

حوله پالتویی نوجوان در سایز 115 و120 تولید میشود که سایز 120 عموما با نام SMALL شناخته میشود و دارای طرح هایی مناسب سلیقه نوجوانان تولید میشوند.

حوله پالتویی بزرگسال در سایز های125 ,130،140،135 و 145 عموما با نام  M ،L ،XL، XXL و XXXL  تولید میشوند .

حوله تن پوش بزگسال در طرح ها و مدل های متنوع زنانه و مردانه و همچنین حوله های ست عروس و داماد که به صورت ست رنگی دلخواه برای جهیزیه  طراحی و تولید میشوند .

انواع حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش را چه عواملی تعیین میکند؟

قیمت حوله  تحت تاثیر عواملی چون  نوع نخ استفاده شده ،وزن و تراکم حوله ، سیستم رنگرزی حوله و مدل و برند آن است . هر چقدر نخ مرغوب تری برای بافت حوله استفاده شود قاعدتا ماندگاری و قیمت حوله  بالاتر خواهد بود .

همچنین سیستم رنگ رزی راکتیو و غیر راکتیو نیز روی قیمت حوله تن پوش موثر خواهد بود .

 

در پایان با توجه به مطالب بیان شده و کسب اطلاعات مورد نیاز حوله  مناسب و با کیفیت خود را انتخاب فرمایید.

شما میتوانید اینجا کلیک کنید و کاتالوگ محصولات ساینا را مشاهده کنید. همچنین اینجا کلیک کنید و خرید خود را انجام دهید .