حوله دستی از جمله حوله های پر مصرف و پرطرفدار به شمار می آید. حوله دستی انواع مختلفی داشته و خرید عمده حوله دستی   از راه های مقرون به صرفه خرید حوله می باشد. حوله دستی از جمله پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین نوع حوله می باشد که در ابعاد، قیمت های متنوع و با کیفیت های مختلف در بازار عرضه می گردد. حوله های دستی در جنس، طرح، اندازه و رنگ های متفاوت توسط کارخانجات تولید کننده حوله در برندهای ایرانی و خارجی، بافته شده و به شکل جزئی و عمده در اختیار متقاضیان قرار داده می شوند.

قیمت حوله دستی ارزان

یکی از مهمترین فاکتورهای قابل توجه در تهیه انواع حوله از جمله حوله های دستی، قیمت های مناسب و تهیه مقرون به صرفه این کالا می باشد. معمولا قیمت حوله، بستگی به عوامل بسیار زیادی مانند ابعاد، جنس حوله و وزن آن داشته و تهیه حوله دستی با قیمت ارزان و کیفیت بالا در انواع حوله های ساینا امکان پذیر خواهد بود. حوله های دستی ارزان و با کیفیت طرفداران و متقاضیان بیشتری داشته و امکان تعویض زود هنگام آن، به منظور کاهش آلودگی و آسیب های پوستی، بیشتر می باشد.

قیمت عمده حوله های دستی

باید توجه داشت که معمولا خریدهای عمده بسیار اقتصادی تر از خریدهای جزئی بوده و برای مصرف کنندگان این محصول در تعداد بالا، یک نوع از خرید عالی به شمار می آید. خرید حوله به شکل عمده یکی از راه های دریافت حوله از جمله حوله های دستی ارزان است. فروش عمده حوله های دستی در بسیاری از مراکز عمده فروشی حوله، از تغییر سفارش به شرکت های تولید کننده و یا به شکل خریدهای آنلاین ممکن بوده و از راه های دریافت آسان، سریع و مقرون به صرفه حوله های دستی در تعداد بالا می باشد.

حوله ساینا برای فراهم کردن حاشیه سود بیشتر برای فعالان حوزه نساجی و فروش حوله ،به نسبت سقف خرید ،تخفیفات ویژه ای جهت خرید عمده حوله ها به ویژه خرید عمده حوله دستی لحاظ کرده است.

راهنمای خرید حوله و آشنایی با انواع حوله در مقالات دیگر برای شما قرار داده شده است . با مطالعه این مطالب با اطلاعات کافی نسبت به خرید حوله مورد نظر خود اقدام کنید .

خرید عمده حوله دستی

معمولا تهیه حوله به شکل عمده، در برخی از مراکز و فروشگاه های عرضه کننده در مکان های خاصی در استان های سراسر کشور و یا به شکل سفارشی و عرضه مستقیم از طریق کارخانجات تولید کننده، امکان پذیر می باشد. توصیه می شود به منظور خرید و تهیه حوله دستی ارزان با کیفیت بالا، مرغوب و مناسب به مراکز خرید معتبر و شناخته شده و سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند حوله ساینا مراجعه نموده و کالای با کیفیت خریداری نمایید.

حوله های دستی و کاربردهای آن

حوله دستی وسیله‌ای شخصی و پرکاربرد از جنس پارچه، نخ، کاغذ و پشم می باشد که به منظور آبگیری، خشک کردن و پاک کردن دست و صورت، بدن و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حوله های دستی از جنس پنبه طبیعی جز بهترین نوع حوله های دستی بوده و قدرت جذب آب بسیار بالایی دارند. حوله های دستی تهیه شده از الیاف بامبو، دارای قدرت آبگیری فوق العاده و لطافت بسیار زیادی بوده و مانع از بروز حساسیت های پوستی می شود. معمولا حوله های دستی به دلیل اندازه مناسب و قابل حمل، از کاربردی ترین نوع حوله های موجود در بازار هستند.

حوله دستی معمولا در اندازه‌ی بسیار کوچک تولید شده و برای استفاده در باشگاه، آرایشگاه، آشپزخانه و … طراحی شده است.

حوله های دستی عموما در سایز های 60*30 ، 70*35 و 80*40 تولید شده و سایزهای متفرقه دیگری نیز در بازار موجود میباشد . اگر شما تصمیم به خرید عمده حوله دستی داشته باشید ،حوله ساینا میتواند سایز اختصاصی حوله شما را تولید و به شما ارائه دهد.  

 

خرید عمده حوله دستی

برای خرید عمده حوله دستی میتوانید به سایت فروشگاه حوله ساینا مراجعه و به راحتی حوله های مورد نظر خود را در طرح و رنگبندی متنوع انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید .