چگونه شما می توانید خرید حوله ی با کیفیت داشته باشید با پرداخت پول کمتر؟این به محل زندگی شما و نوع حوله که میخواهید خریداری کنید، بستگی دارد.

حوله ی حمام
هنگامی که شما قصد خارج شدن از منزل را دارید اخرین چیزی که شما لازم دارید یک حمام مجلل یا یک دوش گرفتن همراه با ارامش است درحالیکه حوله ی حمام تان اگر از جنس خشن و از نوع بی کیفیت و ارزان باشد هرگز با دکوراسیون حمام تان مطابقت نداشته باشد باعث رنجش شما می شود.
شما با چه چیزی می توانید خودتان را پنهان کنید ؟ بله درست است با یک حوله ضخیم می توانید و شما در فکری هستید که در خانه با اب گرم خود را درمان کنید.
بنابراین چگونه شما باید جست و جو کنید حوله های حمام با کیفیت در حدی که شما در یک هتل لوکس پنج ستاره هستید و لذت می برید؟ اکنون تعدادی محدودی حوله وجود دارد که شما می توانید انها را با کیفیت واقعی و خوب برای خانه هایتان خریداری کنید.

 

خصوصیات حوله خوب چیست؟

آیا شما میدانید خصوصیات یک حوله خوب چیست؟ اگر به دنبال جواب سوال خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

1- شناسایی تار و پود (جنس)

یکی از مهمترین ویژگی های از کیفیت حوله های حمام نوع موادی است که در آن استفاده می شود. اکثر حوله ها از کتان دوخته شده اند اما تغییرات گسترده ای در کیفیت انها وجود دارد.
کتان مصری و کتان سوپیما معمولا بهترین انتخاب برای حوله می باشند که با بهترین انتخاب شما می تواند باشد.
این جنس ها پایداری و دوام بیشتری دارند به این معنا ست که انها به مدت طولانی یا حداقل تا وقتی شما اماده هستید تا حمام تان را تغییر دکور و حوله را به روز رسانی کنید.
تفاوت کتان ها در طول و بافت یا تار وپود انها هستند. کتان های مصری طولانی ترین بافت را دارند که انها نرم هستند و وقتی شما انها را به دور خودتان میپیچید احساس لذت می کنید.
کتان های سوپیما کوتاه تر اما نرم و مقاومت دارند . کتان استانداردی برای تجارت هستند که صد درصد کتان می باشند . اگرچه انها می توانند مقاوم و بادوام باشند.
قطعا شما قصد دارید حوله های حمامی انتخاب کنید که امیخته از جنس کتان و میکرو بافت هایی باشند. این جنس حوله معروفیت بیشتری دارد و انتخاب جدیدی هستند.
انها این مدل حوله را سبک وزن طراحی کرده اند. حوله های بامبو حوله های قدیمی هستند که سریع در بازار پخش شدند و مورد علاقه ی اکثر مردم واقع شدند. یکی از دلایل معروف شدن این جنس حوله این بوده است که مردم می توانستند رنگ حوله های خود را متناسب با دکوراسیون حمام شان مطابقت دهند.
شما قصد خواهید داشت که جست و جو کنید دوره های قبلی را از کیفیت و انواع حوله. در دوره های قبلی حوله ها فقط کیفیت بالایی داشته اند و مقاوم و دوام بالا.


2- شناسایی چگالی

چگالی حوله اشاره می کند به تعداد بافت هایی که در یک فوت مربع و آن را پرز می نامند . کیفیت بالای حوله ی حمام قطعا داشتن چگالی بالا می باشد. به طور مثال حول های از جنس کتان مصری چگالی شان از 250 گرم می باشد.شما می توانید ان را تهیه کنید. بالاترین کیفیت حوله ها قطعا از 550 گرم به بالا می باشد. وقتی یک حوله ی اصل کتان پرزش (چگالی) 700 گرم باشد یک حوله ی غیر معمول می باشد.
حوله های بامبو اغلب چگالی بالایی دارند در حدود 700 گرم می باشد. شما قطعا در بسیاری از هتل ها حوله های حمامی یافت می کنید که از کتان ترک با کمتر از 600 گرم از چگالی می باشند.
اگر شما قصد چک کردن چگالی حوله ی خود را دارید شما می توانید قسمتی از حوله ی تان را در بین انگشتان خود فشار دهید بنابراین شما حلقه هایی از بافت های حوله ی خود را می بینید اگر فضای بین حلقه ها وجو داشت حوله ی شما از کیفیت پایینی برخورد دار است اگرچه حلقه ها قابل لمس باشند شما انتخاب خوبی داشته اید . این چگالی نشان می دهد که حوله ی شما رطوبت بدنتان را به خوبی جذب می کند.

3- شناسایی جذب

کیفیت بالای حوله قطعا قابلیت بالای جذب آب و گرفتن رطوبت بدن می باشد که شما احساس راحتی می کنید.
حوله هایی که کیفیت پایینی دارند اغلب رطوبت بدن را به خوبی جذب نمی کنند و موجب نارضایتی شما می شوند . بهترین حوله حوله ای است که ترکیب شده از وزن سبک و خشک کننده سریع رطوبت برای استفاده مجدد می باشد.
حوله های بامبو اغلب پیروز هستند زیرا شما می توانید چهار بار از ان استفاده کنیدو از قدرت جذب بالایی برخوردارهستند و از جنس کتان خوبی درست شده اند.
کتان های مصری اغلب سبک تر است از کتان های دیگر ولی از مواد نامرغوبی درست شده اند. مخلوطی از کتان و مواد دیگر است . حوله هایی که وزن سنگین تری دارند اغلب دیرتر خشک می شوند و بعد شست و شو و استفاده.
جدید ترین حوله ها ازترکیب میکرو بافت و کتان به وجود امده اند که سبک تر هستند و سریع تر خشک می شوند.
انها کرکی و پرزدار و مخملی هستند با تار وپود  مشابه به جیر نرم هستند. یک حوله مخمل شامل حلقه هایی می باشد که می تواند خاصیت جذب را کاهش دهد و اغلب بافت این حوله ها رامی توانید به راحتی ببینید.اگرچه هنوز یک انتخاب معروف در بین مردم است زیرا بافتی نرم و طراحی ظریف و زیبایی دارد.

4- شناسایی قیمت

حوله های حمامی که کیفیت بالایی دارند طبیعتا قیمت بالایی هم دارند. اگرچه حوله هایی که دوام بیشتری دارند شما می توانید ارزان تر تهیه کنید. برای مدت طولانی به علاوه این که بیشتر مردم خرید داری نمی کنند تعدادی حوله دریک زمان پس خریدداری می کنند برای فقط یک یا دو کیفیت از حوله حمام سرمایه گذاری می کنند. شما می توانید همچنین جست و جو کنید توزیع کننده ها و حراجی ها یی مانند مرکز خرید ارزان حوله های حمام که شما می توانید ارزان تر خرید کنید.
جنس های متفاوتی از حوله وجود دارد شما می توانید جست و جو کنید حوله هایی فقط با قیمت 10 دلار که از کتان طبیعی هستند که در مراکز خرید وجود دارند در حالیکه طراحان حوله ها  قیمت انها را 100 دلار زده اند . البته این مارک قیمت بالایی دارد چون از مواد عالی و چگالی بالایی برخوردار است.
چرا که این مدل حوله اصل است و شما میفهمید که چگونه با کیفیت بالایی طراحی شده بنابراین جست و جو می کنید حوله ای به جای ان با قیمت مناسب تر.
انتخاب حوله های حمام در مورد مطابقت دادن با دکور حمام شما و انتخاب رنگی که شما دوست دارید .
بهتر است بدانید که امروزه حوله هایی با کیفیت بهتری تولید می شوند.
شما می توانید حوله هایی با کیفیت بالایی بیابید . شما باید بدانید در مورد انتخاب در مواد، چگالی، قدرت جذب بالا و مهم تر از همه قیمت مناسب آن است. پس شما می توانید بدن تان را در یک حوله ای با کیفیت خوب بپیچانید که همانند استراحت در بهترین هتل و گران قیمت ترین مکان باشید.