مرکز فروش حوله در تبریز یکی از موضوعاتی است که اکثر خریداران و فروشندگان حوله به دنبال آن هستند. ست حوله تبریز از دسته برندهای محبوب در امر تولید حوله می باشد. این ست به دلیل کیفیت بالا و الیاف پنبه ای و جذب آب سریع از مرغوبیت خوبی برخوردار است.

ست حوله از وسایلی است که هر روز با آن سرو کار داریم. انتخاب و خرید حوله با کیفیت مناسب می تواند این نیاز روزانه ما را برطرف کند. ست حوله تبریز جذب آب بالایی دارد و لطافت آن می تواند مقوله مهم دیگر باشد. در ادامه این مطلب توضیحاتی درباره آن به شما ارائه می دهیم.

ست حوله تبریز

ست حوله تبریز انتخاب مناسبی برای استفاده در خانه، حمام، ورزش و… می باشد. حوله تبریز از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار است و می توانید از آن برای مدت زمان طولانی بدون ایجاد مشکلی استفاده نمایید. زوج های جوانی که قصد خرید ست حوله تن پوش، حوله دستی و یا استخری دارند نیز پیشنهاد می شود.

الیاف استفاده شده در حوله تبریز از پنبه بوده و به گونه ای می باشد که پوست از تماس با آن اذیت نمی شود زیرا مواد پلی استری در آن موجود نیست. این حوله در عین سبک بودن جذب آب بالایی را نیز دارد که خود به تنهایی از مزایای یک حوله خوب به شمار می رود. حوله ساینا نیز از دسته ست های حوله تبریز است که طبق این اصول طراحی و تولید شده است.

انواع حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش تبریز

شهر تبریز با تولید ست های حوله با کیفیت بالا و مرغوب در بین شهر های دیگر تولید کننده انواع ست حوله جایگاه ویژه ای دارد. این شهرت هم به دلیل کیفیت بالای محصولات بوده و هم از جهت قیمت کاملا مقرون به صرفه می باشد. قیمت ست حوله تبریز ماندگار سبز با توجه به نوع حوله ای که انتخاب می کنید متفاوت است. قیمت حوله ها معمولا از حدود 20 هزار تومان برای انواع حوله های دستی شروع شده تا قیمت 500 هزار تومان که متعلق به ست های کامل حوله از جمله حوله تن پوش، حوله دستی، دمپایی حوله ای و… می باشد. تنوع محصولات حوله ای تبریز بسیار زیاد بوده و به راحتی می توانید هر نوع حوله ای را که مدنظر دارید از جمله حوله دستی، کلاه حوله ای، ست حوله کامل، دمپایی حوله ای، پادری حوله ای و… را با هر نوع مرغوبیت و قیمتی پیدا کنید.