افرادی که به دنبال خرید “حوله تن پوش” هستند به خصوص عروس و دامادها، به جای اینکه به سایز حوله تن پوش توجه کنند تنها به جنس، طرح و رنگ این حوله ها دقت می کنند و گاهی اوقات دنبال ست کردن رنگ این حوله ها با رنگ کاشی های حمام خود هستند. سایز مناسب برای حوله تن پوش، یکی از مهم ترین اصول برای خرید آن هاست. این حوله ها به دلیل اینکه پوشیده می شود، باید با درشت و ریز بودن بدن فرد و همچنین قد او هماهنگ باشد. اما گاهی اوقات شما می خواهید این حوله را به کسی هدیه دهید یا حتی امکان این کار وجود ندارد که در مغازه بپوشید و امتحان کنید؛ بنابراین راهکار انتخاب سایز مناسب برای حوله پالتویی چیست؟ اگر قصد خرید حوله دارید، پیشنهاد میکنیم اطلاعات کامل‌تر را در ادامه مطالعه کنید.

خرید “حوله تن پوش

برای “خرید حوله تن پوش”، باید ابتدا به اندازه و سایز آن توجه کنید. امروزه با پیشرفت صنعت در زمینه طراحی و دوخت لباس و پوشاک، اکثر کالاهای دوخته شده مانند حوله های تن پوش اندازه و سایز استانداردی دارند. با توجه به متفاوت بودن جثه افراد مختلف، در قسمت با دوروش می توانید سایز مناسب برای حوله های تن پوش را تشخیص دهید. این موارد در هنگام “سفارش حوله تن پوش” اهمیت دارند:

  1. اندازه سرشانه برای تشخیص سایز حوله لباسی
  2. اندازه قد برای تشخیص سایز حوله لباسی

در روش اول در صورتی که اندازه سرشانه:

  • کوچک: حوله پالتویی سایز اسمال (Small)
  • متوسط: حوله پالتویی سایز مدیوم (Medium)
  • بزرگ: حوله پالتویی سایز لارج (Large)
  • بسیار بزرگ: حوله پالتویی سایز ایکس لارج یا دوایکس لارج (XXLarge Or XLarge)

در روش دوم، نکات بیشتری برای خرید “حوله پالتویی” وجود دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که بعد از حمام به هیچ عنوان نباید در معرض هوای خنک قرار گیرید، قد مناسب برای حوله تن پوش شما باید تا مچ پا باشد. در غیر اینصورت، شما می توانید حوله ای را انتخاب کنید که تا روی زانو یا ساق پای شما باشد.

در حالت اول، شما باید قد خود را از سرشانه تا مچ پا اندازه بگیرید و حوله خود را با توجه به آن بخرید (برای مشاهده تمامی حوله ها، به صفحه “خرید حوله” مراجعه کنید). در حالت دوم، پس از گرفتن اندازه سرشانه تا مچ پا، اگر می خواهید حوله پالتویی تا روی ساق پای شما باشد، حدود 20 تا 30 سانتی متر و اگر می خواهید تا روی زانوی شما باشد، حدود 40 تا 50 سانتی متر از قد کم کنید و حوله ای با این اندازه انتخاب کنید.

پس از به دست آوردن عدد مناسب، سایز حوله پالتویی خود را با توجه به اندازه های زیر انتخاب کنید:

  • برای قد حوله های پالتویی با اندازه 115 سانتی متر از سرشانه تا پایین: سایز مدیوم (medium)
  • برای قد حوله های پالتویی با اندازه 125 سانتی متر از سرشانه تا پایین: سایز مدیوم (large)
  • برای قد حوله های پالتویی با اندازه 135 سانتی متر از سرشانه تا پایین: سایز مدیوم (x large)
  • برای قد حوله های پالتویی با اندازه 145 سانتی متر از سرشانه تا پایین: سایز مدیوم (xx large)

درصورتی که می خواهید برای کودک دلبر خود، حوله تن پوش مناسب تهیه کنید، حوله های تن پوشی با اندازه های 60 تا 110 سانتی متری که مناسب برای نوزادان تا نوجوانان هست، دوخته می شود. بهتر است برای کودکان اندازه قد تا مچ پا گرفته شود و کم نشود زیرا آن ها زودتر سرما میخورند. علاوه بر این آن ها در رشد هستند و قدشان به مرور بلندتر می شود.

“حوله تن پوش” طرح هلما

حوله تن پوش ارزان

برای حوله تن پوش ارزان، می توانید از فروشگاه حوله ساینا به صورت عمده خرید کنید. حوله های تن پوش ارزان، که باید به سرعت بعد از حمام پوشیده شوند، برای آبگیری از سطح بدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی از افراد ابتدا با حوله ی حمامی سریعا آبگیری می کنند و تا خشک شدن کامل بدن از حوله تن پوش استفاده می کنند. شاید شما جزو افرادی باشید که فکر کنید دیگران به دلیل جذابیت یا شیک بودن از حوله تن پوش استفاده می کنند. اما ما در این قسمت دلایل مهم تر برای اینکه چرا شما باید حوله تن پوش بخرید، بیان می کنیم. مطمئن هستیم بعد از خواندن این قسمت، نظرتان در مورد اهمیت خرید حوله و حوله تن پوش عوض می شود!

طراحی حوله تن پوش، به گونه ای است که یک بند دارد و باعث می شود این حوله از بدن شما جدا نشود. همچنین با ایجاد یک فشار سطحی حوله روی بدن موجب زودتر خشک شدن بدن شما می شود. از مزیت های دیگر این حوله ها می توان به کلاه آن اشاره کرد که سر شما را به خوبی همراه با بدنتان خشک می کند. بنابراین به سادگی میتوان این موضوع را دریافت که افرادی که از حوله تن پوش استفاده می کنند، کمتر بعد از حمام سرما میخورند. به دلیل اینکه بدن آن ها بعد از حمام به خوبی پوشیده و خشک می شود.

تصور کنید فردی به خانه شما بیاید یا حتی مهمان داشته باشید. حوله تن پوش، به شما اجازه می دهد که در نهایت آرامش بدن خود را خشک کنید و به جای سریع لباس پوشیدن، در کمال آسایش لباس خود را بپوشید.

این حوله ها به دلیل طراحی ای که دارد مانند یک لباس راحت است که با پوشیدن آن میتوانید کارهایی مانند سشوار کردن موها یا خوردن غذا و صبحانه را به راحتی انجام دهید.

حوله تن پوش دارای سایز بندی است به همین خاطر نگرانی شما را در مورد شخصی نبودن این وسیله از بین می برد و مطمئن هستید فقط خودتان می توانید آن را بپوشید!

امروزه طراحی های جدید و جذابی از حوله های تن پوش وارد بازار می شود که حتی افرادی که فکر می کنند علاقه ای به پوشیدن این حوله ها ندارند، می توانند مدل های مختلف را ببینند و در نهایت یک مدل را انتخاب کنند.

لیست قیمت حوله تن پوش در بازار

در جدول زیر، قیمت انواع حوله تن پوش ساینا را برای شما آورده ایم. این قیمت ها در تاریخ 19 مرداد 98 قرار داده شده است و طبیعی است که با گذشت زمان تغییر می کند. بنابراین برای اطلاع از قیمت فعلی حوله های تن پوش ساینا، با ما تماس بگیرید.

نوع حوله

واحد کالا

قیمت واحد

سرویس تن پوش طرح ماهور

ست

1,940,000

سرویس تن پوش طرح صبا

ست

2,010,000

سرویس تن پوش طرح رویال

ست

1,480,000

سرویس تن پوش طرح لاله

ست

1,940,000

حوله پالتویی تک بهار

دست

1,800,000

حوله پالتویی تک نسیم

دست

1,520,000

حوله پالتویی تک صبا

ست

1,730,000

حوله پالتویی تک ماهور

ست

1,730,000

حوله پالتویی تک لاله

دست

1,660,000

حوله پالتویی تک رویال

عدد

1,200,000

حوله پالتویی تک اسپیرال

دست

1,760,000

سرویس تن پوش خواب بردر رز

ست

1,800,000

سرویس تن پوش طرح هلما نخ رینگ

ست

2,190,000

حوله پالتویی تک هلما نخ رینگ

ست

1,970,000

حوله پالتویی تک شیوا

دست

1,720,000

سرویس تن پوش طرح نسیم

ست

1,840,000

انواع حوله تن پوش مردانه

در این قسمت شما را با 5 نمونه از پرطرفدارترین حوله های تن پوش مردانه آشنا می کنیم: