در انتخاب بهترین حوله تن پوش و خرید حوله تن پوش ، باید به نکات مهمی توجه کنیم تا خرید رضایتمندی داشته باشیم.در بازار های امروز حوله تن پوش های بسیاری موجود است که از نظر تنوع رنگ.جنس ، کیفیت و اندازه های متنوعی برخوردار هستند.که متناسب با هر نوع سلیقه ای است. صرف نظر از نوع حوله تن پوش، در انتخاب بهترین حوله تن پوش باید به نوع الیاف بکار رفته در آن حوله دقت کنیم. چون نوع الیاف بکار رفته، در میزان ضخامت حوله، قدرت جذب آب بعد حمام و شنا و خشک شدن آن، تأثیر دارند.اگر آبگیری حوله برایتان مهم است باید حوله هایی از جنس پنبه را انتخاب کنید ولی اگر پوستی حساس دارید باید به دنبال حوله هایی از جنس نخ بامبو باشد قیمت، اندازه، نوع دوخت و رنگ در انتخاب حوله ‏ها نیز اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین با شناخت از انواع حوله‌ها و ویژگی‌های آن‏ها ما می‌توانیم متناسب با نیازهای خود بهترین حوله تن پوش را انتخاب کنیم.

حوله تنپوش خوب

بهترین حوله تن پوش

حوله تن پوش یکی از انواع حوله‌هاست که استفاده از آن بعد از حمام یا شنا راحت است. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. صرف نظر از نوع حوله تن پوش، در انتخاب بهترین حوله تن پوش باید به نوع الیاف به کار رفته در آن حوله دقت کنیم. چون نوع الیاف به کار رفته، در میزان ضخامت حوله، قدرت جذب آب بعد حمام و شنا و خشک شدن آن، تأثیر دارند.

حوله‏ های تن پوش

حوله‏ های تن پوش برای استفاده در حمام، استخر، چشمه های آب بسیار راحت تر از سایر انواع حوله‏ ها هستند. این نوع حوله ‏ها به دلیل طراحی و بسته بندی زیبا گزینه مناسبی برای هدیه دادن در مراسم جشن عروسی، جهیزیه، جشن تولد و روز مادر هستند.

مدل حوله تن پوش

مدل‏ حوله‏ تن پوش

مدل‏ های حوله تن پوش با توجه به الیاف به کار رفته در آن، دارای انواع مختلفی هستند و شامل الیاف پنبه، پلی استر، ترکیب الیاف پنبه و پلی استر، الیاف بامبو، الیاف پشم و الیاف میکرو فیبر. مدل حوله‏ های تن پوش بر اساس قد به سه دسته تقسیم می‏ شوند:

1. حوله تن پوش تمام قد که برای فصل سرما و مناطق سردسیر مناسب است.

2. حوله تن پوش تا زانو اندازه برای فصول گرم سال، استخر و چشمه‌های آب گرم مناسب است.

3. حوله تن پوش بالای زانو (سارافون) برای افرادی که مدت زمان زیادی در حمام نیستند و نیاز به خشک کردن سریع دارند، مناسب است.

حوله تنپوش خوب

انواع حوله‏ تن پوش

حوله‏ های تن پوش با نام‌های مختلف شناخته شده است مثل حوله‌های لباسی، حوله‌های پالتویی،حوله‌های پانچو،حوله‌های روبدوشامبر و حوله‌های تن پوش.‌ حوله‌های تن پوش در انواع مختلف در بازار موجود هستند. از جمله انواع حوله‌های تن پوش می‌توان به حوله استخری و حوله سونایی اشاره کرد.

حوله تن پوش استخری یا سونایی

حوله‏ تن پوش استخری یا سونایی مشابه حوله ‏های تن پوش حمامی است؛ اما به دلیل آنکه این حوله‏ ها برای استخر استفاده می ‏شوند، وزن کمتری ، ابعاد کوچک‌تر و دوختی متفاوت دارند تا حمل و نقل آن راحت‌تر باشد.

پشت حوله های سونایی کش دوخته شده است تا متناسب تا هر سایزی باشد و در نهایت دور تن خود پیچیده و با چسب یا دکمه فیکس میشود.

حوله تن پوس استخری

حوله تن پوش

حوله تن پوش تحت عنوان حوله پالتویی یا لباسی هم شناخته میشود.حوله های تنپوش حوله حمامی هایی هتسند که به صورت لباس دوخته شده اند و بعد از حمام براحتی میتوان از آن استفاده کرد و تا خشک شدن کامل بدن منتظر ماند. که این مزیت سبب محبوبیت هر چه بیشتر این نوع حوله شده است.

بعد از حمام به جای استفاده از حوله های ابعادی که دردسرساز هستند میتوان از حوله های تن پوش ساینا استفاده کرد.

حوله های تنپوش با سایز و طرح های متنوعی ر بازار یافت میشوند که شخص متناسب با سایز خود آن را خریداری میکند.

حوله های تنپوش اکثرا با کمربند بسته میشوند.و گاهی اوقات از دکمه نیز برای فیکس شدن آن استفاده میکنند.یکی از مزیت های حوله تن پوش داشتن کلاه آن است که میتوان برای خشک کردن موها از آن استفاده کرد و نیازی به حوله جداگانه نیست.

حوله های تن پوش علاوه بر زیبایی ظاهری و سهولت در کاربرد آن،قدرت جذب آب بالایی نیز دارند.این جذب بالا به دلیل استفاده از نخ پنبه میباشد.
حوله های بافته شده با نخ پنبه نسبت به حوله های بافته شده با نخ مصنوعی، قدرت جذب و تبخیر بالایی دارند.

در ابتدا ممکن است کمی پرز دهی داشته باشد که جای هیچ نگرانی نیست و امری کاملا طبیعی است و با دو سه بار شست و شو کاملا برطرف میشود.

حوله ساینا با در نظر گرفتن تمامی شرایط یک حوله مطلوب گزینه مناسب برای انتخاب خرید حوله تن پوش آقابان و خانم هاست.

حوله تن پوش

ست حوله تن پوش

اگر می‌خواهید علاوه بر حوله تن پوش، لیف، حوله دستی و پاپوش را هم داشته باشید باید به دنبال ست حوله تن پوش باشید. این ست شامل: حوله تن پوش با کلاه متصل، یک جفت پاپوش حوله‏ ای، لیف حمام و حوله دستی ست حوله تن پوش است. این ست حوله‏ ها در اندازه‏ های مختلف، طرح‌های متفاوت و رنگ‏ های شاد و زیبا در بازار موجود هستند.حوله های دستی معمولا در سایز های کوچک هستند که استفاده از آن راحت تر باشد و چون تماس مستقیم با پوست صورت و دست دارد بهتر از از حوله های نرم و با کیفیت استفاده شود.

قیمت سرویس حوله

در مجموع، هنگام خرید حوله تن‏پوش‏،باید به جنس الیاف، سایز و برند آن توجه کنیم تا بتوانیم بهترین حوله تن پوش را انتخاب کنیم. هنگام خرید سرویس حوله باید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار داریم، می ‏توانیم حوله با قیمت مناسب را انتخاب کنیم. توصیه می‏ شود در هنگام خرید بهترین حوله تن پوش، ابتدا به الیاف و جنس پارچه بکار رفته با توجه به نیاز و ویژگی‏‏ های پوستی خود دقت کنید و از خرید حوله‏ تن پوش با الیاف مصنوعی که قیمت ‏های پایینی هم دارند، خودداری کنید.

عکس حوله تن پوش

بهترین حوله ‏های تن پوش در رنگ‏ های متنوع و طرح‏ های زیبا در بازار موجود هستند. در این قسمت انواع حوله تن پوش ساینا را مشاهده می کنید. این حوله ها با بهترین قیمت در فروشگاه ساینا به صورت جزئی و عمده  به فروش می رسند.

سرویس حوله تن پوش بهار

 

 

سرویس حوله تن پوش رز

 

 

سرویس حوله تن پوش ماهور